[GSL] Achiziții licențe OSS din fonduri europene

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mar Sep 9 18:19:49 EEST 2014

Cred că discutăm aici despre fază de licitație și pregătirea proiectului.

Astfel vin niște cerințe care trebuiesc îndeplinite, și trebuie
argumentate costurile/prezența acestora.
Nu putem spune că punem Ubuntu și de acolo vine și office-ul și gimp-ul și
dovecot-ul.

Nu știu cum aș putea explica mai multe. Oricum nu discutăm de faza de
facturare.

În data de Tue, 09 Sep 2014 16:30:28 +0300, oprea.luci la gmail.com
<oprea.luci la gmail.com> a scris: