[GSL] Achiziții licențe OSS din fonduri europene

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Joi Sep 11 12:38:34 EEST 2014

"Licente" asa cum sunt prevazute in
http://www.anrmap.ro/poat/codul-achizitiilor-publice-din-romania-volumul-1
: nu.

Servicii da, ai inteles bine.

Oricare firma poate presta in conditiile cerute si le are prevazute in
obiectul de activitate poate efectua prestatiile. Nimic special.

Cu placere.
Doru

>  Am Ć®nțeles, mulțumesc mult Doru!
>
> Deci să recapitulez, nu argumentezi achizițiile prin ā€žlicenteā€, ci drept
> contracte de servicii și suport?
>
> Dacă este așa, am o altă Ć®ntrebare, dacă știți să recomandați o firmă
> pentru astfel de servicii cu care ați mai colaborat.
> Mulțumesc.
>
> Ǝn data de Wed, 10 Sep 2014 11:36:55 +0300, Doru Ilasi <
> doruilasi la gmail.com> a scris:
>

> Salut Stas,
>
> Licenta in sine iese din discutie, asa cum e inteleasa cea M$.
> Se pot insa achizitiona / factura servicii conexe : instalare, mentenanta,
> [...]
Un ataşament HTML a fost eliminat

Mai multe informažii despre lista de discužii GSL