[GSL] Achiziții licențe OSS din fonduri europene

oprea.luci la gmail.com oprea.luci la gmail.com
Joi Sep 11 15:03:47 EEST 2014

Salut Doru,

M-am uitat prin documentele din arhiva descarcata dar nu am gasit nimic
care sa spuna cum sunt cu aceste licente.
Am gasit doar 2 coduri din care nu mi-am dat seama ce sunt cu ele.

Poti da mai multe detalii.

Multumesc,
Lucian

-----------------
Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155

On 09/11/2014 12:38 PM, Doru Ilasi wrote:
> "Licente" asa cum sunt prevazute in
> http://www.anrmap.ro/poat/codul-achizitiilor-publice-din-romania-volumul-1
> : nu.
>
> Servicii da, ai inteles bine.
>
> Oricare firma poate presta in conditiile cerute si le are prevazute in
> obiectul de activitate poate efectua prestatiile. Nimic special.
>
> Cu placere.
> Doru

> <mailto:stas la nerd.ro>>:
>
>     Am Ć®nțeles, mulțumesc mult Doru!
>
>     Deci să recapitulez, nu argumentezi achizițiile prin ā€žlicenteā€, ci
>     drept contracte de servicii și suport?

> [...]

Un ataşament HTML a fost eliminat

Mai multe informažii despre lista de discužii GSL