[GSL] Achiziții licențe OSS din fonduri europene

oprea.luci la gmail.com oprea.luci la gmail.com
Joi Sep 11 15:44:04 EEST 2014

Nu inteleg nimic din csv-ul ala.
Nici macar nu se deschide intr-un format cat de cat inteligibil. Parca
toate liniile au fost aruncate pe acolo

Lucian,

Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155