[GSL] Achiziții licențe OSS din fonduri europene

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Joi Sep 11 15:53:54 EEST 2014

Luci, cauta nomenclator coduri CPSA : si eu as face la fel si m-as lupta la
fel de ineficient sa vad pe unde le mai da prin nuca astora de-si zic stat
sa raspandeasca informatie ce trebuia sa fie de gasit in 5 minute :).

> Nu inteleg nimic din csv-ul ala.
> Nici macar nu se deschide intr-un format cat de cat inteligibil. Parca
> toate liniile au fost aruncate pe acolo
>
> Lucian,

> Lucian Oprea
> Telefon: 0770 578 155

> cod CPSA :).

> care

> http://www.anrmap.ro/poat/codul-achizitiilor-publice-din-romania-volumul-1

> GSL la liste.softwareliber.ro>

Un ataşament HTML a fost eliminat

Mai multe informažii despre lista de discužii GSL