[Libertas] Primii pași

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Mie Aug 26 23:41:55 EEST 2009

Nope, ziceam joomla-ul sau ce-o fi, să fie administrat doar de
Volodia, acolo să apară noutățile și anunțurile. În rest lucrul să
meargă pe listă, wiki și scm.
Volodia astfel o să aibă posibilitatea să monitorizeze și coordoneze
totul, după fiecare contribuție, va avea posibilitatea să verifice și
să accepte/respingă contribuțiile.

Astfel divizăm munca și nu va depinde totul de o singură persoană.
Andrei și eu eventual vom lucra la structură și partea tehnică. Plus
contribuțiile prin conținut.

Ce ziceți?

N.B.: Da, domeniul îl pot mapa lejer. Îl mapez cum ajung la calc-ul meu.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/