[Libertas] Primii pași

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Sep 2 14:25:09 EEST 2009

On Wed, 2009-08-26 at 21:51 +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Volodia are deja un joomla setat, îl putem prelua pe ăla sub
> libertas.softwareliber.ro .

Volodia, poți încerca să lucri pe noua instanță pentru proiecte?
http://proiecte.softwareliber.ro/projects/libertas

După ce te autentifici modific să poți administra mai multe detalii.
Și dacă e așa, să renunțăm la joomla.

Pe libertas.softwareliber.ro ar fi fain să avem direct cartea pentru
toată lumea, să poată fi citită în html simplu și descărcată în pdf.

Dacă e mai ok wiki-ul actual, creez eu structura cărții pagină cu pagină
în wiki și rămâne numai să adăugăm conținutul. Apoi preluăm conținutul
și generăm ebook-ul cu Andrei.

Ce zici?

--
() Campania Panglicii în ASCII