[Libertas] Primii pași

Volodia Macovei volodia la archlinux.ro
Mie Sep 2 16:42:38 EEST 2009

Stas, este ok...
Îmi place noua formulă de lucru e mult mai elegantă...
O să îmi bag degetuțele pe acolo. M-am autentificat cu url-ul de pe
launchpad...
Da, proiectul rămâne în structura de capitole în care este acum. Poți crea
structura...
Mulțumesc.
Volodia

În data de 2 septembrie 2009, 14:25, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:

Just be brothers in Arch!