[Libertas] StructurŃ cuprins

Volodia Macovei volodia la archlinux.ro
Vin Sep 4 17:23:24 EEST 2009

Stas: e ok, doar că ar fi nevoie ca și cuprinsul să apară cumva vizibil fie
din menu fie din pagina de proiect... cum e mai bine.

Ionutz, nu pricep exact... detaliaza putin "despre hobisti"... Nu s-a omis
inten╚Ťionat nimic... doar s-a propus o structur─â... se poate adapta
structura dac─â apare ceva deosebit...

volodia

În data de 4 septembrie 2009, 13:11, Ioan Calin Borcoman
<iborco la gmail.com>a scris:

Just be brothers in Arch!