[Rogentos] ceata de haiduci

Toderel Adrian-Aurel totedati at gmail.com
Sun Jul 15 06:33:35 EEST 2012

În data de 12 iulie 2012, 22:04, Stefan Cristian Brindusa <
stefan.cristian at rogentos.ro> a scris:

> Ok, cand poti sa intri pe serverul FreeNode pe channelul
> #rogentos-dezvoltare, sa-mi dai un semn, eu sunt BlackNoxis. Avem de
> povestit mult si bine :D si de planuit multe. Tocmai am pus in picioare o
> bucata de site, www.rogentos.ro si deja incepem propaganda. Cand poti, eu
> o sa fiu acolo. Numai bine !

lol! ceata de haiduci?

la o privire scurtă ... nu prea înțeleg ce vrea să fie pînă la urmă
conceptul rogentos.ro ... vorbim de linux și programe libere în general sau
aplicat la o distribuție, sabayon, adică gentoo, bibilită pentru useri de
românica gen kiwi linux!?

nu e clar deloc, rogentos.ro pare un fel de portal linux generalist, cu un
fel de revistă, news, forumuri șamd ... ce mă amețește e faptul că se
schimbă adresa web cînd intru în una din secțiuni, deci pare ceva dar după
aia se schimbă ca un cameleon ... evident totul la început, eu n-am
observat nici sabayonul ăla customizat undeva pe web, care cică ar exista
.... o fi, nu zic nu, pe hdd-ul unui haiduc din ceată dar pe net sigur nu
e, că ar fi trebuit să fie sub forma unui comunity repository sau a unui
sabayon spin:

wiki.sabayon.org - Entropy Community
Repositories<http://wiki.sabayon.org/index.php?title=En:Entropy#Community_Repositories>
forum.sabayon.org - Use Molecule to create your own
spin<https://forum.sabayon.org/viewtopic.php?f=87&t=24895>

deci pînă la urmă ce vrea ceata de haiduci!? n-am înțeles mare lucru ... nu
sunt sigur dacă un portal linux generalist e neapărat necesar în condițiile
în care există comunități linux romînești bine închegate în jurul unor
distribuții ca madriva, suse, redhat sau ubuntu cu destulă documentație în
spate ... la fel pe partea generalistă, de news + revistă, pînă ajungeți la
nivelul unor comunități linux de genul celor din jurul
linux360.ro<http://www.linux360.ro/>va trece foarte mult timp ...
materialele acelea nu se scriu singure!

=======================================
linux is free, but needed expertise to use this little beast
is a personal, time consuming, continuous accumulation of knowledge
 and wasted time can not be rolled back no matter how much money you have

selling free software can not bring to you too much money,
but USING free software you can make a lot of money
like Google ... or IBM

your little help to free software development does not bring
to you any money but can help you use it more efficiently,
so you can make more money ... meanwhile, other users of
that little free software program, using your contribution
can make more money! nobody loses anything, all those who know
how to use a free software program, in continuous evolution, wins
registered linux user #352479