[Rogentos] Fwd: [cjlug] Invitatie eveniment OSOM - Open Source Open Mind

Victor Nițu victor at debian-linux.ro
Mon Jan 7 21:56:24 EET 2013

On Mon, 7 Jan 2013 19:44:43 +0200
Steven Cristian <stefan.cristian at BEST.eu.org> wrote:

> Se baga cineva pentru RogentOS ? :)

Bre Ștefane, tu nu poți să vii?

Ar fi ideal să fie un cunoscător al sistemelor Gentoo/Sabayon/Rogentos,
dar dacă nu se afirmă CHIAR NIMENI, pot merge eu, în calitate de
colaborator ocazional în dev team, de dragul ocaziei de popularitate++.

Dar recomand din toată inima să găsim pe cineva mai competent în
Gentoo, altfel voi fi nevoit să rumeg niște documentație înainte să fiu
pregătit de un tir cu întrebări :-)

Am putea pune lucrurile într-o altă lumină: cei implicați până la gât
în Rogentos nu au putut să ajungă, dar pentru a nu rata evenimentul,
proiectul va fi descris de un prezentator mai generalist. Sună ca
naiba, nu? Haideți să găsim un individ mai capabil de PR + tech
stuff!

P.S.: Sunt viu și pe IRC, am ucis bot-ul din Quassel, de data asta ăla
de acolo sunt chiar eu ;-)